Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Imie: Mateusz
Nick: .::deathless::.
Uid: 178
Ile grasz na serwie: 3 dni, lecz nadrobię.
Serial: 10015124335373F470133D00DA412382
Czy byłeś za coś karany ?: Nie.
Coś o sobie (3-4 zdania) Mam na imię Mateusz. Chodziłem do drugiej klasy gimnazjum, i aktualnie mam 15 lat. Interesuję się wszystkim ciekawym, a przede wszystkim jest to sport, i informatyka - te tematy. W gry gram bardzo długo - już od ponad 7 lat. Na ogół staram się pomagać wszystkim, bezwzględnie czy dana osoba jest młodsza ode mnie, czy też starsza. Staram się moje obowiązki wykonywać w 100%, tak aby było wszystko cycuś glancuś. Na serwerze staram się nie odwalać, i pokazywać wysoką kulturę na wszelkiego typu chatach. Jestem osobą która szybko się uczy - i wykonuje swoje obowiązki sumiennie. Nie wszczynam bezsensownym kłótni które nie mają niczego na celu. Jestem osobą kreatywną, która za wszelką cenę stara się aby pomóc wyższym stanowiskom które przeważnie mają dużo na głowię. Mam wiele pomysłów w głowię, niektóre głupie zaś niektóre dobre. Staram się być ogarnięty, i godnie reprezentować wysoką kulturę osobistą. Osoby mnie znające, mogą potwierdzić iż jestem osobą z którą niekiedy można fajnie spędzić czas, natomiast można również przy tym dobrze się bawić.W Wolnym czasie, przy ładnej pogodzie wyciągam moją srebną strzałę czyt. rower i wyjeżdzam kilkanaście kilometrów za miasto, a następnie myślę gdzie i jak jestem. Moja osoba jest bardzo odpowiedzialna, bardzo często sprawuje opiekę nad młodszym bratem. Lubię także słuchać muzyczki szczególnie hip-hop, no ale jak jest imprezka to można polecieć w dancing pod disco polo lub techno.
Ortografia 1-10: 9/10
Ogar 1-10: 10/10
Znajomość komend : 1010