Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Wątek zamknięty
Imie:Ernest
Nick:Finciakkowski
Uid:1441
Ile grasz na serwie:Gram na serwerze od 01.11.2016r.
Serial:FC4F4C31F269DAD8137E345D40D26E12
Czy byłeś za coś karany ?: Jeszcze nie byłem karany
Coś o sobie (3-4 zdania)Elo mam 16at, mam na imie Ernest tworze serwer na SAMP znam sie na LUA jestem grafikiem i informatykiem, byłem Moderatorem i administratorem na serwerach SAMP wiec troche znam sie na komendach, chwicze gre w piłke byłem na kilku meczach ale moja druzyna niestety przegrała Lubie grac w CS:GO ,MTA ,SAMP ,Garrys-Mod ,Half-Life i tworzyc serwery
Ortografia 1-10:8
Ogar 1-10:10
Znajomość komend :Troche tak zalezy przeciez jaki serwer rózne sa a na kazdym sa inne
Dlaczego ty zasługujesz na rangę :Chce pomagac graczom ,rozwijac serwer ,nie lubie robic czegos zle wiec odrazu sie tego ucze jak nie umiem wiec nie bedzie ze mna problemów
Dlaczego mamy cię przyjąć ?: Chyba se dam rade tak jak pisałem wyzej jestem ogar znam orto i ucze sie odrazu Marze o supporcie na tym serwerze
Chce pomagac graczom jak mówiłem
PS.Pomogłem 3 graczom w 1 dzien
1.Pokazałem graczowi jak zaczac dobra prace i gdzie sie przebrac ,kupic pojazd
2.Dałem graczowi 5k za podwózke (500m)
3.Dałem graczowi 3k bo zabrakło mu
Ostatnio edytowany przez FinciakkowskiJebacskygame (2016-11-04 18:58:57)
Chciał bym byc Supportem ,uwielbiam ten serwer ,chce pomagac graczom i go rozwijac
Gitara Nara .... pff
Jestem na TAK
Osiągnięcia Poświęcenia Uwagi !!!:
Moderator Serwera- OD: 03-11-2016 _ DO: XX-XX-XXXX
Frakcja TSA- OD: 04-11-2016 _ DO: XX-XX-XXXX
@ RendeRowTV dzieks
Chciał bym byc Supportem ,uwielbiam ten serwer ,chce pomagac graczom i go rozwijac
Gitara Nara .... pff
Byłbym na tak bo ładne podanie...
Ale jestem na NIE ponieważ 2 podanie w ciągu jednego reku a ja miałem pozwolenie na poprawienie...
Jak miałeś pozwolenie to jestem na TAK
eXeN napisałem odrazu na nastepna rekrutacje wiec chyba mam?
Wiadomość dodana po 49 min 19 s:
Czekam na opinie Hiio